ponedjeljak, 9. ožujka 2015.

Voditeljki u Libanonu gost je rekao da umukne, a njena reakcija oduševila je svijet

Rima Karaki, voditeljica na libanonskoj televiziji “Al-Džadid”, postala je prava internet heroina. Naime, nju je sugovornik u intervjuu uživo pokušao ušutka, ali mu ona nije dopustila takvo ponašanje.

Voditeljica je postala internet senzacija
Rima je intervjuirala Hanija al-Sebu o kršćanima koji se pridružuju ISIS-u na Bliskom istoku. Ali, kada je željela da ga prekine jer je davao predugački odgovor o ovom povijesnom presedanu, on je vrlo burno reagirao.
 
– Slušajte, nemojte me prekidate. Odgovorit onako kako ja želim … kakvo je ovo ponašanje – rekao je al-Seba.
 
– U redu, ali nemojte me vrijeđati, u ovom studiju ja vodim emisiju – odgovorila mu je voditeljica.
 
– Jesi li završila? Umukni, hoću ja da pričam – odbrusio joj je sugovornik, na što je Rima tražila u studiju da se prekine video razgovor.
 
Al-Seba nije bio zadovoljan njenom reakcijom, pa joj je odbrusio.
– Meni je ispod časti da me ti intervjuiraš, ti si žena koja … – rekao je al-Seba prije nego što su mu isključili mikrofon.
 
Voditeljica je završila razgovor rekavši da među sugovornicima ili postoji poštovanje ili se intervju završava, piše “Blic“.

Nema komentara:

Objavi komentar