četvrtak, 26. veljače 2015.

Skandal u Brčkom: Samohrana majka mora iz svog džepa platiti 100 KM jer je vozila službeni auto koji firma nije registrovala


Poznata novinarka iz Brčkog Edina Đogo suočila se sa zaista bizarnim problemom. Morala je platiti kaznu u iznosu od 100 konvertibilnih maraka (nešto više od 50 eura), zbog toga što je vozila nergistrovani službeni automobil za koji se ispostavilo da ga firma u čijem je vlasništvu, a čija je to bila dužnost, nije registrovala. No, priča tu tek počinje…

2

1

Poznata novinarka iz Brčkog Edina Đogo suočila se sa zaista bizarnim problemom. Morala je platiti kaznu u iznosu od 100 konvertibilnih maraka (nešto više od 50 eura), zbog toga što je vozila nergistrovani službeni automobil za koji se ispostavilo da ga firma u čijem je vlasništvu, a čija je to bila dužnost, nije registrovala. No, priča tu tek počinje…
Za vrijeme radnog angažmana na BDC TV čija je de facto vlasnica Sabira Mujkić, nezavisni zastupnik u Skupštini Brčko distrikt BiH, sada bivša uposlenica novinarka Edina Đogo za vrijeme obavljanja radnog zadatka 05.06.2011. godine zaustavljena je od strane Saobraćajne policije Brčko distrikt BiH, radi neposjedovanja jedne registarske tablice na automobilu marke Golf 2.
Taj automobil je bio dotrajao i zbog kojeg su radnici često bili upozoravani od strane saobraćajne policije, da auto nije tehnički ispravno. Nakon rutinske kontorle policija utvrđuje da je registracija vozila istekla prije dva mjeseca, te na ime vozača, tj. Edine piše kaznu od 100 KM i jedan bod u vozačku dozvolu.
– Prihvatila sam kaznu iako su me pitali da li bih išla na sud. Potpisala sam jer sam mislila da je tako ispravno, jer je uočen prekršaj, ali sam isto tako mislila da će moja vlasnica na čijem se imenu vozilo i vodilo izmiriti obaveze. Naprotiv, dotična je u prisustvu rahmetli bivšeg urednika Hikmeta Smajića vršila mobing nada mnom, u smislu da mi svašta govori, galami, i naređuje mi da nađem izgubljenu tablicu, koja je otpala sa vozila u velikoj vodi u mjestu Ulović, za vrijeme poplava 2010. godine, kada smo takođe rahmetli urednik i ja bili na terenu. Kasnije se ispostavilo da ta tablica i nije trebala jer je prijavljeno da smo je izgubili, pa su proglašene nevažećim, a mi smo na teren išli, osim neregistrovanim, znači i sa autom koje nema važeće registarske oznake. Takođe, nikada nismo imali putne naloge od firme, što je takođe prekršaj – prisjeća se Đogo.
– Zbog slabog finansijskog stanja, a kao samohrana majka nikad nisam izmirila tu kaznu, a gospođa Mujkić se ne osjeća dužnom da to učini. Mislim da nije u pravu, jer ja kao novinarka kad idem na teren, posebno ako je u pitanju saobraćajni udes ili požar, obavljam svoj posao trčeći, da bih što prije stigla na mjesto događaja, i ne razmišljam da li je vozilo tehnički ispravno ili registrovano. Mislim da je to obaveza administracije firme. I dan danas ta kazna je na Osnovnom sudu Brčko distrikta BiH, zbog koje ne mogu promijeniti dokumentaciju, ličnu kartu, pasoš, vozačku dozvolu. Pored zastupnika Ćazima Dačaja i ja sam je ovih dana na zasjedanju Skupštine Brčko distrikt BiH zamolila da izmiri tu kaznu kako bih mogla promijenti dokumente. Gospođa Mujkić me krajnje ignorantski odgurnula i rekla ne interesuje me, te okrenula glavu od mene.
– Odlučila sam se da pokrenem pravni postupak protiv nje, u kojem ću, osim ove činjenice iznijeti i sve ostale situacije, a koje su vezane za teški mobing, ali i druge činjenice…
– Iskreno žao mi je što je došlo do ovakve situacije, ali s druge strane sam jako sretna i molim Allaha dž.š. da je uputi na pravi put, jer su sve te neugodne i bolne situacije bile povod da se malo više posvetim vjeri, stavim hidžab i osjećam sretno i ponosno što sam Bošnjakinja u marami u Brčko distriktu BiH. Svjesna sam činjenice da je pravda dostižna, ali da je put do nje dug i trnovit, no ne zamaram se sa tim, samo želim da skrenem pažnju javnosti u svoje, i u ime na hiljade Brčaka i Brčanki koji su bez posla i na rubu egzistencije, da nam postojeća vlast već godinama krade hljeb iz usta, i žive holivudski, na račun poreza i svih ostalih taksi, pa i prihoda od prekršajnih kazni, te da je krajnje vrijeme da se kriminalu i korupciji, nepotizamu, i svemu onom što je dovelo i svakodnevno sve više vodi ovaj grad u propast, stane u kraj – zaključuje Đogo.
Na kraju kaže da je trenutno na Zavodu za zapošljavanje sa primanjima od 80 KM dječijeg doplatka, i povremeno angažovana kao honorarni radnik različitih portala širom BiH.
– To je ujedno i osnovni razlog što kaznu nisam sama platila, iako ponavaljam nisam dužna.

Nema komentara:

Objavi komentar